Skip to content

Robin!

december 16, 2009

Wat ik bij het posten van deze zwangerschapsfoto’s niet wist, was dat kleine Robin toen al geboren was! Ik bezocht Robin in Gentbrugge toen hij 10 dagen oud was en maakte er deze foto’s…

Sofie en Yves vertelden me dat het oranje pakje dat Robin aanhad nog van Yves zelf geweest is. Samen met het oranje geblokte lakentje en een leuke retrozetel kwamen we tot dit resultaat:

Niets mooiers als een mama die haar baby borstvoeding geeft:

Poseren op de salontafel…

En een detail van de voetjes mag natuurlijk niet ontbreken.

De huidtonen van babyjes maak ik in Lightroom vaak wat warmer, maar door het retro pakje begon ik na te denken over retro kleuren in de foto. Na wat opzoekwerk vond ik enkele Lightroom presets die via split toning leuke resultaten geven.
Die presets zijn een leuk beginpunt om verder te experimenteren…

12 reacties leave one →
  1. december 16, 2009 1:04 pm

    Knap in beeld gebracht, Ake !

  2. december 16, 2009 2:21 pm

    Knap Ake! Vooral de zwart wit kan ik heel erg smaken.

  3. december 16, 2009 4:19 pm

    Hey Ake,

    ‘k vind ‘Robin in de retro-stoel’ een leuke. ‘k speel ook erg graag met de LR presets al dat ik soms moet oppassen dat ik niet tĆ© ga doen.
    Btw, leuk logo ontwerp!

  4. december 20, 2009 10:16 pm

    Prachtig! Echt waw!

  5. december 21, 2009 10:09 pm

    weer geweldige beelden… maar welke preset hb je daarvoor dan gebruikt? Zit ie standaard in lr?
    als ik nog ne kleine koop dan overweeg ik jou toch eens langs te laten komen…

  6. december 22, 2009 2:24 pm

    goed bezig!

  7. december 27, 2009 7:41 pm

    Mooie serie weer!
    Baby’tjes liggen je erg goed voor de lens, doe zo verder!
    Grz,
    Jasper

  8. mariekepenne permalink
    december 29, 2009 11:10 am

    De 2e is echt supermooi!

  9. Kleine permalink
    januari 2, 2010 1:29 pm

    Die tweede is superschattig! Leuk dat je erbij zegt hoe je ze bewerkt hebt šŸ™‚

  10. januari 3, 2010 11:19 am

    Mooi zeg!

  11. januari 29, 2010 8:48 pm

    Geweldige beelden. šŸ™‚

  12. Ine permalink
    februari 13, 2010 12:30 pm

    Knap werk! De tweede is mijn favoriet

Geef een reactie

