Skip to content

Aenea in 2009: vergeten beelden

januari 11, 2010

Een weekje geleden doorbladerde ik mijn Lightroom Library om mijn beelden uit 2009 te overlopen.
Wat heb ik allemaal gefotografeerd? Wat heb ik geleerd? Waar wil ik mee verder gaan?

En waarom heb ik zo weinig foto’s van mijn dochter gemaakt?

Tijdens mijn zoektocht kwam ik nog een aantal vergeten beelden tegen…

Een spelende en poserende Aenea…

Een vrolijk en vermoeide dochter…

Trots op de draadjes in haar kin en hyper geconcentreerd…

Vergeten beelden, elk met hun eigen verhaal. Ik ben blij ze herontdekt te hebben šŸ™‚

11 reacties leave one →
  1. Frederik permalink
    januari 11, 2010 9:18 am

    Heel toffe reeks. vooral de “geposeerde” tweede vind ik heel mooi !

  2. januari 11, 2010 9:35 am

    Leuke reeks Ake,
    Ik vinde de verscheidenheid in geposeerd en spontaan ontzettend leuk om naar te kijken.
    Kinderen zijn misschien wel het meest fantastische onderwerp voor de lens.
    #2 en de voorlaatste zijn super

  3. januari 11, 2010 10:53 am

    De DOF in foto 2 rechts van Aenea is prachtig !! Met welke lens is deze getrokken ?

  4. januari 11, 2010 11:04 am

    zo lief als ze opgaat in haar bezigheden (1e en laatste foto). Mooie dochter heb je…

  5. januari 11, 2010 12:04 pm

    Die beelden had je niet mogen vergeten hoor, want ik vind ze zeker erg geslaagd! Ik vind vooral de derde en de laatste erg mooi!

  6. januari 12, 2010 7:41 am

    Knap ‘vergeten’ reeksje hoor! 2, 3 en 5 vind ik mooie unieke momenten van je knappe dochtertje.
    Sjieke bewerkingen ook, gebruik je hiervoor presets?

  7. januari 16, 2010 10:12 pm

    Geweldige foto’s! Ik ben vooral fan van de 1e en 2e foto.

  8. januari 18, 2010 5:19 pm

    zeer mooie fotoreeks, met foto’s kijkend in de camera en niet kijkend in de camera, en wat mij opvalt zijn de kleuren (eerder pastelkleuren nr 1 en 2)
    gr
    l.a.m.p

  9. februari 1, 2010 4:49 pm

    Fantastisch, vooral die tweede is super. Die kleuren zeg!

  10. februari 1, 2010 8:10 pm

    Mooi hoor, leuke reeks foto’s! Lightroom is ook een leuk programma om mee te werken idd!

Geef een reactie

