Skip to content

Jarno, 14 daagjes oud.

maart 23, 2010

Enkele weken geleden fotografeerde ik mijn eerste babytje in studio. Ik fotografeer het allerliefst op verplaatsing, maar was erg nieuwsgierig wat het resultaat van dit experiment zou zijn.
Jarno was een ware held in braafheid, sliep op commando en huilde nauwelijks. Hij maakte dit engelengedrag wel ruimschoots goed door verschillende plas douches 😉

Werken in studio is relaxed, zorgen over te hoge ISO waarden door slechte lichtomstandigheden zijn onbestaand, maar het voelt toch wat beperkter aan. Hoewel ik op verplaatsing foto’s kan maken die er studio-like uitzien, doe ik steeds mijn uiterste best studiofoto’s geen studiogevoel te geven.

7 reacties leave one →
  1. maart 23, 2010 10:09 am

    héél knap Ake!
    3 en 6 springen er uit

  2. maart 23, 2010 11:28 am

    Beautiful! I love the effects you used!

  3. maart 23, 2010 12:19 pm

    Die laatste is echt fantastisch!

  4. maart 23, 2010 2:35 pm

    De foto van kleine en grote Fee vind ik anders ook best wel mooi, zéker qua compositie.

  5. maart 26, 2010 1:33 pm

    Prachtige reeks … laatste is top
    Lamp

  6. maart 29, 2010 7:14 am

    Mooie reeks. Lichte voorkeur voor foto 4. Leuke pose/compositie.

  7. april 12, 2010 12:21 pm

    ik hou ervan dat de foto’s wat licht overbelicht zijn. Dat maakt het allemaal wat onwerkelijk en als je’m zo ziet slapen, lijkt het een heerlijk onschuldig wezentje.

Geef een reactie

