Spring naar inhoud

May 2010 Audrey Woulard Workshop

augustus 19, 2010

Is het echt al zo lang geleden? Midden mei vloog ik naar Chicago om er een workshop van de rockstar der kinderfotografen bij te wonen: Audrey Woulard.
Ik keek al jaren met een gezonde jaloezie naar haar beelden en toen ik de aangekondigde workshop op haar blog zag… ben ik héél hard beginnen twijfelen.

Het was mijn lief die me overtuigde om te gaan (dat hij vroeger in Chicago gewerkt heeft en gek is op de stad zal er ook wel iets mee te maken hebben ; -)

Het was een gewéldige ervaring, ik ben nog steeds bezig alles wat ik daar geleerd heb te verwerken en toe te passen in mijn fotografie.

Ik vertel er graag meer over in een komende post…

One Comment leave one →
  1. augustus 20, 2010 7:35 am

    Hallo
    Ik heb haar pagina bekeken, top, maar
    jou foto´s mogen er ook wezen, en daar is niets mis mee.
    Groet
    Fred

Plaats een reactie