Skip to content

photoshoot

juli 28, 2007

’t Werd hoog tijd voor wat actie. De Grote Vervelende Verhuis is achter de rug, de dozen bijna uitgepakt, alle spulletjes zijn bijna hun plaats toegekend. En het kriebelde weer. Toen Bert in zijn blog naar een assitent vroeg aarzelde ik dan ook niet. Als het kriebelt moet je… juist ja… mee gaan op de x-pose photoshoot. Model Kim was een natuurtalent, Bert zijn zwierige zelve en het park in Kraainem toonde zich van zijn mooie kant… En ik? Ik keek, filmde, hielp hier en daar, leerde bij en genoot ervan…
photoshoot.jpg
Het is tof iemand anders bezig te zien op zo’n shoot, niet enkel om de technische tips die je er uit kan puren, maar ook hoe die ander met zijn model omgaat, de omgeving bekijkt en gebruikt en ach… zoveel meer.
Nu ben ik enkel wat ongerust dat mijn filmtalent bijzonder minimaal is, but hey, it was worth a try.

2 reacties leave one →
  1. juli 29, 2007 6:47 pm

    Ik heb de video al eens snel bekeken en buiten de 10 minuten dat je de grond hebt gefilmd, valt het heel heel heel goed mee.

    Nog eens bedankt voor de assistentie.

  2. juli 29, 2007 7:33 pm

    Dat was voor de bloopers 😉

Geef een reactie

