Skip to content

verjaardagsfeest

augustus 29, 2007

Zaterdag was het zo ver, kleine A’s verjaardagsfeestje…
Op zo’n moment is het altijd moeilijk kiezen tussen de aandachtige mama zijn of heel veel fototjes maken.
Het wordt dan meestal een combinatie van de 2, kleine A. loopt dan toch gelukzalig van de ene persoon naar de andere waar ze overstelpt wordt met aandacht…

picture-1.png

Op sommige momenten is ze ook wat ernstiger…

picture-5.png

Mama Ake was erg onder de indruk van de cadeautjes πŸ˜‰ Bedankt, Peter… voor deze grappige foto!

funny-ladies.png

Deze foto geeft me een instant goed gevoel. Niet omdat ik er een fotografisch meesterwerk mee gemaakt heb, verre van zelfs, maar de uitdrukking van deze 2 madammen, die me erg lief zijn, vind ik fantastisch. Ik kan steeds een glimlach niet onderdrukken .

Er zijn veel leukere en betere foto’s in de reeks, maar ik heb het er moeilijk mee ze zomaar online te zetten. Als fotograaf mag ik me die aarzeling waarschijnlijk niet permiteren, maar als mens doe ik het wel. Vervelend…

5 reacties leave one →
  1. augustus 30, 2007 8:19 am

    Ik heb het al reeds aan een paar andere mensen gevraagd, maar toch: Met welk bewerkingsprogramma bewerk jij?

  2. augustus 30, 2007 10:22 am

    @tim: hier heb ik de cs2 tool gebruikt, soms gebruik ik ook capture One pro en binnenkort ga ik me Lightroom aanschaffen. Nergens heb ik nog dΓ© fantastische tool gevonden… we blijven zoeken πŸ˜‰

    Met wat werk jij precies?

  3. augustus 30, 2007 12:35 pm

    Ik werk met Photoshop CS2. Het bewerken blijf wel erg beperkt. Ik kan alleen de ‘standaard bewerkingen’. Photoshop heb ik pas sinds enkele maanden (sinds Mei).

    Op mijn fotoclub gebruikt ook iemand lightroom, die er tevreden over is. Ik zie veel mensen die lightroom gebruiken.

    Een man van de fotoclub meent, dat mijn foto’s wel mooi zijn, maar dat ik er meer mee moet gaan doen (wat betreft bewerking). Ik ben nu informatie aan het inwinnen πŸ˜‰ over bewerkingsprogramma’s.

  4. augustus 30, 2007 4:32 pm

    @tim: er bestaan cursussen over, over raw-bewerkingen in photoshop… misschien eens zoeken? Veel succes alvast!

  5. september 2, 2007 7:19 pm

    Hey hoi Ake

    Inderdaad een hele leuke foto van jou.
    Ben er eigenlijk een beetje trots op πŸ˜‰

    De andere foto is inderdaad geweldig! Ze kijken heel anders dan ik ze gezien heb en hun blikken zijn zo vies. Een instant glimlach is niet te onderdrukken!

Geef een reactie

