Spring naar inhoud

Kids&Co

augustus 11, 2008

Imagine: een mooie zomerdag, een schitterende tuin in het (voor mij) verre Kampenhout, een feestelijke BBQ en héél véél kinderen… Het is zo’n moment waarop je denkt, damn, ik ben 30 en ik en mijn vriendenkring zijn jonge ouders… Het leven waar ik me vroeger geen voorstelling van kon maken is plots zo dichtbij gekomen dat ik er middenin zit. Een heel vreemde gewaarwording.

Maar gelukkig had ik mijn fototoestel bij met de 70-200, 2.8 lens en had ik een geweldig excuus om me tussen de kinderen te smijten. En even, heel even voelde ik me weer kind… 🙂

Een verslagje in beeld:

16 reacties leave one →
  1. augustus 11, 2008 9:31 am

    Nummer vier en vijf dragen mijn voorkeur weg. Heel schattige foto’s! Ik kan me overigens herkennen in het gevoel dat je beschrijft (30 en plots ouder zijn van een kind en zo). Mij bevalt dat overigens wel!

  2. augustus 11, 2008 9:45 am

    Idem als ysabje hierboven: nummers vier en vijf zijn ook voor mij de mooiste uit de reeks.

    Bij het zien van deze foto’s denk ik spontaan terug aan de opdracht ‘spelende kinderen’ die we gekregen hadden in de fotografie opleiding. Zeer moeilijk is wat me bijgebleven is 🙂 Die klein mannen blijven dus echt niet stilzitten 🙂

  3. augustus 11, 2008 1:10 pm

    Dat is een prachtige serie die je hier hebt neergezet!
    Ik waak ervoor om de naar mijn idee de beste eruit te halen want
    het zijn stuk voor stuk meesterwerkjes. Knap gedaan!

  4. augustus 11, 2008 1:16 pm

    Heel mooie foto’s Ake… Ik kan dan weer enorm genieten van foto 6 en 7. Dank god dat je je fototoestel bijhad 🙂

  5. Jef Janssens permalink
    augustus 11, 2008 2:23 pm

    Very decisive Ake, very decisive 😉

    Mijn favorietjes zijn 1,4,5 en 7!!

  6. Harry de Rooij permalink
    augustus 11, 2008 3:32 pm

    vertederend. Nr 1 wordt later toneelspeler of clown en nr. 7 wordt denk ik regeringsleider of coach. 🙂

  7. augustus 11, 2008 6:24 pm

    Leuke reeks vol guitige blikken.

  8. augustus 11, 2008 8:43 pm

    die lens, kwijl, heeft toch echt een mooie beperkte scherptediepte
    je moet er natuurlijk ook mee kunnen werken

  9. augustus 11, 2008 8:48 pm

    Merci allemaal! Die pluimen op m’n virtuele hoed doen me echt plezier!
    @Steven, het is mijn favoriete lens om spelende kinderen te fotograferen. De achtergrond wordt heerlijk onscherp en is niet meer storend. Het vergt oefening om met zo’n zware lens (eerst even powertraining doen?) op een klein diafragma te werken. Daarom dat ik deze lens had meegenomen… Ik zag het als een oefening…

  10. augustus 11, 2008 8:51 pm

    puik gedaan dus

  11. evelynflamee permalink
    augustus 13, 2008 4:33 pm

    Persoonlijk vind ik de laatste foto het mooist samen met de foto van de baby op het gras en zijn of haar tutje in de mond ^^
    Echt keimooi!

    Groetjes Evelyn x

  12. augustus 13, 2008 9:09 pm

    Strakke platen Ake!

  13. augustus 14, 2008 1:59 pm

    Zo schattig!! 😀

    xx

  14. augustus 15, 2008 10:16 am

    Ik ontdek je log via René en val meteen met m’n neus in de boter.. Wat een prachtige kinderfoto’s!! Stuk voor stuk juweeltjes.

  15. juliejanssens permalink
    augustus 16, 2008 9:29 am

    Die eerste foto is zo schattig en ook heel mooi!!

  16. picchicks permalink
    augustus 17, 2008 8:56 pm

    die ouders zullen blij zijn
    de volgende keer mag je bij ons ook komen ze 😉

Plaats een reactie