Skip to content

Aenea, my beloved green fairy princess

juni 24, 2009

Aenea is dol op de kleur groen. Geen roze of pimpelpaars voor haar, maar stoer toch fairy princess achtig groen.
Speciaal voor haar ben ik ook van die kleur gaan houden.

Ons hele huis begint ondertussen groen uit te slaan, groene muren, kleding, borden,… en binnenkort zo’n mooie olifant van Eames.

Voorwaar, in beeld: Aenea, my fairy princess…

greenaenea

9 reacties leave one →
  1. juni 25, 2009 7:30 am

    hmm je kan blijkbaar niet kind genoeg zijn, kheb er thuis eentje lopen van 28 die er ook eentje wil.

  2. juni 27, 2009 5:55 am

    Wat een mooi koppel ogen!!!

  3. juni 27, 2009 9:41 am

    Mooi blik in de oogjes inderdaad. Ook het licht valt erg mooi, ik vermoed natuurlijk licht?

  4. juni 27, 2009 3:03 pm

    @jasper, inderdaad helemaal natuurlijk. Er stond een groot raam aan ‘camera right’ bij de eerste foto. Bij de tweede foto stond ik met mijn rug naar het raam.

    @jef: merci, ze heeft ze van mij 😉

  5. juni 27, 2009 11:41 pm

    i love her so much!

  6. juni 28, 2009 12:13 am

    die van mij staat helemaal niet met groen. Aenea duidelijk wel. Als Tadeusz iets groens draagt ziet hij er ziekelijk uit. Dan slaat hij zelf ook wat groen uit…

    Aenea is mooi. Ik weet niet hoe ze klinkt, maar het lijkt me een schat van een kind.

    en de foto’s mogen er ook weer wezen!

  7. juni 30, 2009 6:40 am

    De zomer springt er af! Mooi.

    Ik heb ook een dochter (Janneke) die het voor groen heeft. Toen ze drie was leerden we haar op de vraag “Op wie moet oma stemmen?” Groen! antwoorden.

  8. juli 6, 2009 9:15 am

    spontaniteit is wat kinderen fotograferen zo exclusief maakt…

    ik heb een linkje geplaatst op mijn blog
    Gr

    Lamp

  9. Ilse permalink
    januari 8, 2010 9:26 pm

    Mooi, hé, die olifantjes. Bij ons staat er eentje in het wit te blinken.

Geef een reactie

