Skip to content

Sooo cute…

oktober 10, 2007

Uk Strobistian Jim Poyner fotografeert zijn baby…
Mannen en babies, het is ultieme schoonheid.

Maar die ringflash doet me nog meer watertanden (ik heb hier immers al a cute daddy rondlopen ;- )

6 reacties leave one →
  1. Bert Stephani (X-Pose) permalink
    oktober 10, 2007 6:45 pm

    Awel, de foto’s met de ringflits zouden bij mij eerder in de vuilbak dan aan de muur belanden. Een verbazende bewering is dat niet als je mijn afkeer van ringlitsen kent. Akkoord, dat de look van een ringflits ooit vernieuwend was (helaas was dat in de periode waarin u zonder opvallen met beenwarmers kon rondlopen). Met een pistool tegen mijn hoofd wil ik eventueel nog toegeven dat zo’n ding in heel uitzonderlijke gevallen van pas kan komen. Maar het is al lang geleden dat ik nog een mooie ringflits foto gezien heb. Tot hier mijn bescheiden mening.

  2. oktober 10, 2007 6:48 pm

    Tijdens een mode seminarie op school is iemand van Servix met zo’n ding komen zwaaien en daar werden toen toch mooie dingen mee gedaan…

    Maar ieder zijn meug natuurlijk!

  3. oktober 11, 2007 6:24 am

    Ik heb al mooie dingen gezien met een rinflitser, maar ik moet toegeven, als ik de foto’s van het filmpje zag, waren die zonder ringflitser stukken mooier belicht.

  4. oktober 11, 2007 6:38 am

    Lekker rustige baby wel, behalve dan dat ie het papier kapot scheurt. 😉

    Ringflitsers zijn ook niet mijn ding, maar wellicht verandert dat ooit nog eens. Er zijn toch best veel mensen erg positief over ringflitsers.

  5. oktober 11, 2007 7:54 am

    Dat de foto’s mét ringflits niet zo schitterend zijn in dit filmpje is waar.
    Maar toch geloof ik dat er mooie dingen mee te doen zijn. Werkt Jill Greenberg er ook niet mee?

  6. oktober 11, 2007 8:37 pm

    Ik zou graag eens zelf een ringflitser uittesten, ben wel benieuwd naar resultaten.

    Hij heeft wel niet veel plaats daar in zijn kamer, maar dat belet hem niet om zijn ding te doen zo te zien.

Geef een reactie

